Kailua-Kona - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van cyril2015 - WaarBenJij.nu Kailua-Kona - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van cyril2015 - WaarBenJij.nu

Kailua-Kona

Door: Cyril

27 April 2015 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

Al een tijdje geen update meer gepost. Vandaag ben ik aan de oostkant van het eiland geweest. Allereerst naar de Akaka Falls om vervolgens noordelijk langs de kust te rijden. Op verschillende plaatsen gestopt om foto's te maken en wat te wandelen. De mooiste plek van vandaag was Waipio Valley. Van boven een prachtig uitzicht op het zwarte strand. Om bij het strand te komen was er een pad naar beneden met een enorm hellingspercentage. In een half uurtje was ik beneden. Hier van het strand genoten. Mooie foto's kunnen maken ondanks dat de zon niet altijd aanwezig was. De weg terug uit de vallei was een ander verhaal. Afdalen ging me makkelijk af maar omhoog was het echt afzien. Daar deed ik bijna twee keer zo lang over. Vergelijkbaar met het steilste stuk van de Keutenberg alleen dan voor de hele klim. Maar het was absoluut de moeite waard.