Cairns (3) - Reisverslag uit Cairns, Australië van cyril2015 - WaarBenJij.nu Cairns (3) - Reisverslag uit Cairns, Australië van cyril2015 - WaarBenJij.nu

Cairns (3)

Door: Cyril

28 Maart 2015 | Australië, Cairns

Vandaag wederom 31 graden. Een actieve dag gehad. Tot aan Port Douglas gereden (in noordelijke richting). Enkele wandelingen gemaakt o.a. bij een meer en bij een waterval. Een dorpje midden in een tropisch woud bezocht en vele kangaroes gezien.
Bij het meer stonden waarschuwingsborden dat je niet te dicht langs het water moest lopen of gaan zwemmen aangezien er krokodillen leven. Daar heb ik me dan ook aan gehouden, maar ik liep er niet echt relaxt rond. Ook hier is de natuur weer ontzettend mooi. Toch valt het op hoeveel troep mensen maken. Je ziet toch diverse rommel (plastic, blikjes, flessen enz) links en rechts op de grond liggen.Dat stoort mij dan wel. Er staan diverse prullenbakken en toch gebeurd het nog. Sommige mensen mogen wel wat meer respect voor de natuur hebben. In het tropische woud was het heerlijk rustig. Blijf je even stilstaan dan hoor je diverse dieren, zie je prachtige vlinders en van alles in het struikgewas.

(Plaatsen updaten met juiste namen)